Płukanka do włosów Cameleo fioletowa (Delia cosmetics)

by - marca 30, 2020

Zgodnie  z wczorajszą zapowiedzią dzisiaj mam dla Was recenzję płukanki do włosów.
Jeśli twój blond nie jest już taki jak po wyjściu od fryzjera a nie chcesz ich na nowo męczyć farbą jest to świetny sposób.
Ja zdecydowałam się na kolor fioletowy - z polecenia mojej fryzjerki.
Może kiedyś wypróbuje też różowy :) Choć czytałam, że różowy jest bardzo intensywny...
No ale przejdźmy do rzeczy !




Sposób użycia na opakowaniu:

Do naczynia wlać ok. 2 litry wody, dodać ok 1 łyżki stołowej płukanki.

Uwaga: Intensywność odcienia końcowego zależy od ilości dodanej płukanki.

Otrzymanym roztworem płukać włosy.

Cena: 6,29 zł
Pojemność: 200 ml


Przyznam, że pierwszy raz samodzielnie używałam płukankę do włosów.
Są różne metody jej zastosowania.


METODY:

1. Dodaj płukankę do maski lub odżywki do włosów.
Do maski lub odżywki dodaj trochę płukanki i wymieszaj. Następnie nałóż na włosy na ok. 2 minuty. Możesz też przytrzymać dłużej ale pamiętaj, że kolor może być intensywniejszy. 

2. Zmieszaj płukankę z wodą i wlej do atomizera.
Tak przygotowaną mieszanką możesz codziennie spryskiwać włosy.

3. Wykonaj roztwór zgodny z zaleceniami producenta.
O tej metodzie mogę powiedzieć najwięcej - ponieważ właśnie na nią się zdecydowałam.

→ Umyj włosy szamponem
→ Nałóż odżywkę lub maskę na włosy (ja staram się trzymać maskę czy odzywkę trochę dłużej na włosach choć często zależy ile mam czasu w danym dniu... ) W tym czasie możesz przygotować roztwór płukanki w misce.
→ spłucz maskę/ odżywkę
→ Zanurz włosy w misce z płukanką na ok 2 minuty ( możesz ten czas wydłużyć - możesz też wyciągać włosy i sprawdzać jaki efekt cię zadowala)




Opakowanie:
Jest wygodne, przezroczyste więc wiemy ile jeszcze zostało produktu w środku.

Dlaczego zdecydowałam się na użycie płukanki?

Od góry mam swoje naturalne włosy, jednak dół jest rozjaśniany..
Po 3 miesiącach w Afryce możecie sobie wyobrazić jakie były wypłowiałe od słońca.
No i tak płukanka Delia zostanie ze mną na dłużej.
Zobaczcie :

Przed:                                                          Po:




Może masz jeszcze jakiś pomysł jak jej użyć? :)
Zapraszam do wypowiedzi o swoich doświadczeniach !
A może ten post zachęcił Cię do tego aby skusić się na płukankę do włosów?





You May Also Like

0 komentarze