Przywitanie !

by - marca 27, 2020




Widzisz to zdjęcie na górze?

Pewnie pomyślisz, że zwariowałam!

Ale ja się tylko zawirowałam.... w kolorach, zapachach i kosmetykach !

Ten blog jest o mnie, o kosmetykach, o podróżach, o codzienności której musimy stawić czoła.
Ale przede wszystkim jest o Tobie - bo bez Ciebie nie może istnieć.
Na pewno będzie tutaj też o Twoich potrzebach, racjach i wartościach.

To jak ? Pomożesz?

To może najpierw powiem Ci coś o sobie...
Od trzech lat mieszkam w Berlinie..dlatego w moich relacjach z pewnością pojawia się kosmetyki dostępne w niemieckich drogeriach ❤️
Kocham kosmetyki i pielęgnację, o czym świadczy tez wybrany przeze mnie zawód: kosmetolog ☺️
Obecnie nie pracuje w zawodzie, ale wciąż interesuje się nowinkami 💕
Ale mam też wiele innych zainteresowań uwielbiam książki, gry planszowe, decoupage, wystrój wnętrz...można wymieniać bez końca.

A ty?
Może podzielisz się ze mną swoim hobby ?

Pozdrawiam!
Miło Cię poznać

You May Also Like

0 komentarze