Suchy szampon Balea ! Hit czy kit?

by - kwietnia 14, 2020

Witajcie,
Tak tak wiem..niby człowiek ma tyle czasu a tu proszę zaniedbałam Was...
Dzisiaj chciałabym Wam przestawić produkt który w zasadzie od jakiegoś czasu zawsze jest mojej łazience...aczkolwiek po dłużej naszej przyjaźni korzystam z niego sporadycznie - w wyjątkowych sytuacjach.

Suchy szampon to kosmetyk który potrafi uratować czasem sytuacje 😁
Z suchym szamponem polubiłam się już dosyć dawno. Testowałam różne firmy.
Aczkolwiek nie uważam żeby jakość tych kosmetyków jakoś specjalnie się różniła. Dlatego ja korzystam z Balea.

Co to takiego suchy szampon?
Chyba każdej z nas przytrafiła się sytuacja w której powinnaś umyć włosy ale już nie masz na to czasu, bo np zaspałaś do pracy, albo wychodzisz tylko na chwile na ćwiczenia - wiec prysznic weźmiesz jak wrócisz...
Tutaj z pomocą przychodzi suchy szampon. Dzięki niemu zaledwie w kilka minut możesz oczyścić skórę głowy i włosy.
Jak to możliwe?!
Kiedyś czytałam że można zastąpić ten szampon poprostu skrobią ziemniaczną - ale jeśli chodzi o wygodę i jakość to zdecydowanie stawiam na gotowe produkty😀
Dla mnie najwygodniejsza wersja to suchy szampon w aerozolu- mają lżejszą formułę.

Jak go używać?
Na suche włosy gdzie widać sebum spryskujemy szamponem (odległość ok 20 cm)
Pozostawiamy na ok 1-2 minut - używamy nie wielką ilość produktu. Następnie rozczesujemy włosy, na których teraz widoczny jest biały osad- wtedy sposób oczyszczamy włosy.
Niektórzy używają jeszcze suszarki aby pozbyć się resztek.
Po użyciu szamponu włosy są uniesione od nasady i ładnie pachną( są różne wersje zapachowe tych szamponów).

Kiedy Kolezanka poleciła mi suchy szampon, w zasadzie kupiłam go w drogerii i leżał na półce...aż końcu zjawiła się awaryjna sytuacja i pierwsze użycie spowodowało ze pomyślałam: „wow, to jest naprawdę Extra..”
Nie czytając zbyt wiele na ten temat zaczęłam używać go częściej..
ale po czasie zauważyłam, ze jeśli nie umyje włosów w dniu w którym użyłam szamponu, przy myciu wypada mi więcej włosów..
przy częstym stosowaniu szamponu włosy stają się suche i matowe.
Teraz kiedy go stosuje zawsze myje włosy w tym samym dniu - no i używam go w awaryjnych sytuacjach 😀

Cena: 1,95€

Używałam też firmy Batiste, jedni widzą różnice między tymi dwoma firmami inni nie.
Dla mnie oba spełniają swoją funkcje.




You May Also Like

1 komentarze

  1. Jeśli chodzi o suche szampony, to chyba prym u mnie wiodą marki Batiste. Używam ich jednak sporadycznie, ponieważ przy dłuższym stosowaniu przesuszają naskórek. :) Powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń